הינוקא העלה על הכתב את הגיגיו לגבי יום המשפחה שנחוג כאן ברב עם, והסכים לשתף את הבלוגספירה:
©כל הזכויות שמורות ליואב גולן, 2007.
הינוקא העלה על הכתב את הגיגיו לגבי יום המשפחה שנחוג כאן ברב עם, והסכים לשתף את הבלוגספירה:
©כל הזכויות שמורות ליואב גולן, 2007.
כל הכבוד!
יפה מאוד!
שירה
תודה מאוד שירה ותאמרי לאמא שלך את הדבר הנפלא שרשמת 😛
הי יואב,
ברכות להצטרפותך לצוות הכותבים!
נשמע שבאמת זכית למשפחה נפלאה!
קראתי בהנאה,
אורית
תקישב, אני יכולה לקחת את השיר הזה לעבודת שורשים?
לחסוי
אני מסכים אך נא לציין את שמי ככותב השיר
שלום יואב,
כרגע אני עובדת על עבודת השורשים,
ורציתי לשאול עם אוכל להכניס את המשפט לעבודת השורשים?
בתודה
מיכל.
פינגבאק: ויקינגי או לא ? | משפחתובלוגיה